حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 32

1391/2/23 22:35
نویسنده : مامانی
654 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قربون پسر وروجک خودم برم چطوری قند عسل مامان ؟میدونم حالت خوبه این قدر وول میخوری ههه

اول از همه بگم امروز روز مادر بود و امسال یه حس قشنگی داشتم به خاطر وجود شما توی دلم (: این روز رو به همه ی مامانای گل حال و آینده تبریک میگم

امروز شنبه بود عسیسم و من وقت دکتر داشتم با بابایی رفتیم الان تازه برگشتیم رفتم صدای قلب خوشملتو شنیدمو خیالم راحت شد خانوم دکتر هم راضی بود گفت همه چی خوبه معاینه کرد و گفت احتمالا شما حدود 2 کیلو هستی و یه سونو هم نوشت برا دوهفته دیگه بریم ببینیم شما جیگری در چه وضعیتی هستی (:

قلبون پسرم برم داره بزرگ میشه و رشد میکنه بخولمت نفسم...نمیدونم چرا این روزا میگذره و به اومدنت نزدیکتر میشیم من استرسم بیشتر میشه برام دعا کن قشنگم راستی امروز دکتر نامه بیمارستان هم داد که اگه یه وقت دردم گرفت آماده باشه همه چی..

فردا هم قراره با مامانی و خاله جونی بریم خریدایی که مونده رو انجام بدیم عشق من آخه دیگه رفتیم هفته 32 و میمونه 8 هفته دیگه به سلامتی هورررررررررررررا

مواظب خودت باش جیگرمماچماچماچقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
23 اردیبهشت 91 23:46
آخی ماشالا هزار ماشالا داره خوب رشد میکنه جیگر طلا


مرسی خاله ی خشگلم (: دالم بزرگ میشم برا خودم
مامی رها
24 اردیبهشت 91 0:37
ایشالله که بسلامتی زایمان کنی و کاکل زریتو بگیری تو بغلت


مرسی عزیزم رهای جیگر و ببوس(:
مریم مامان نخودچی
28 اردیبهشت 91 17:15
سلام قربونت برم...
ممنون که هی سر میزنی به وبلاگ خودت...
ممنون از این همه کمکت...
میدونی چرا پیام هارو تایید نمیکنم...
چون یکی داره درست از روی وبلاگ من یه چیز دیگه درست میکنه که من نمسخوام بدونه از کجا عکسارو بر میدارم...
بازم ممنون...
راستی به وبلاگ اصلیم سر بزن...
http://1735321.niniweblog.com


خواهش میکنم عزیزم(:
بهـــــــــــــار
28 اردیبهشت 91 23:51
عزیزم ایشاله به وقتش سالم صالح بیاد تو بغلت


مرسی عزیزم ..لطف کردی بهم سر زدی بووووس