حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 37 جیگری

1391/4/29 18:01
نویسنده : مامانی
660 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگری من خوبی مامان؟

ما هم خوبیم و منتظر (: خبرای خوبی بود این روزا برای دایی رفتیم خاستگاری انشالله امشب اگه خدا بخواد عقد میکنن و شما هم تو دلمی دعا کن خوشبخت باشن عزیزمنیشخندهوراتشویق

راستی امروز یه دوست کوچولو هم پا تو این دنیا میزاره امروز بهراد خاله نسیم متولد میشه انشالله هردوشون سالم باشن ماشالله مامانای تیر ماهی دارن خردادی میشن بعضی هاشون از بس وروجکاشون عجله دارن (: انشالله همه ی دوستات صحیح و سالم بیان بغل ماماناشون تو هم براشون دعا کن عزیزمهورا

این شنبه وقت دکتر داشتم جواب آزرو بردم پیشش گفت یکم کم خونم هنوز دوباره آز نوشت که ببینه مشکل چیه برات دعا میکنم و از همه ی دوستای گلمون هم خواهش میکنم برات دعا کنن صحیح و سالم بیای بغلمون نفس مامانبغل

بابایی هم که کار جدیدش رو راه انداخته خوشحالم میتونم کمکش کنم اگه شما اذیت نشی گلمچشمک

حسام مامان میبینی چه قدر کم مونده بیای پیشمون خیلی خوشحالم روزا دارن میگذرن و دیدار منو تو نزدیک تر میشه ماچتشویق

خیلی دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممممممممقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نایسل
1 تیر 91 22:10
ای جان دلم خیلی اسم خوشگلی هستش خوش نام باشه عشقم