حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

م مثل مادر...

1391/3/4 21:55
نویسنده : مامانی
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

گفتم مادر! ...
گفت: جانم
گفتم درد دارم! ...
گفت: بجانم
گفتم خسته ام! ...
گفت: پريشانم
گفتم گرسنه ام! ...
گفت : بخور از سهمِ نانم ... ... ... ...
گفتم كجا بخوابم! ... گفت: روي چششمانم
اما يك بار نگفتم: مادر من خوبم شادم...!
هميشه از درد گفتم و از رنج

 

به سلامتي مادر واسه اينكه ديوارش از همه كوتاهتره!
به سلامتي مادر بخاطر اينكه هيچوقت نگفت من هميشه گفت بچه هام...
به سلامتي مادر بخاطر اينكه هميشه از غمهامون شنيد اما هيچوقت از غمهاش نگفت
به سلامتي مادر بخاطر اينكه از سلامتيش براي سلامتي بچه هاش هميشه گذشته
به سلامتي مادر بخاطر زندگي كه همراه با شادي و اميد و مهربوني بهمون ميده
به سلامتي مادرچون هيچوقت خستگيشو به رخمون نميكشه و ازش گلايه اي نميكنه
به سلامتي مادر چون اگه خورشيد نباشه ميشه گذرون كرد اما بدون حضور مادر زندگي يه لحظه هم معني نداره

 

به سلامتي مادر كه بخاطر ما اندام خوشكلش  به هم خورد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمدرضا
1 خرداد 91 17:33
واقعا این عکس حقیقته
مامان محمدرضا
1 خرداد 91 22:06
چرا که نه ؟

رمز توی خصوصی گذاشتم واست


مرسی گلم (:
nonaaa
2 خرداد 91 0:14
آی قربون تمام مامانا
nasim
2 خرداد 91 0:28
واقعاااااااااااااااااا................. آدم میره تو خودش... خیلی زیبا بود
بهـــــــــــــار
2 خرداد 91 23:26
ای جانم چه پست باحالی عجیجم
نایسل
6 خرداد 91 15:19
اخیییییییییییییییییییییییییییییییی چه باحال
نایسل
6 خرداد 91 15:20
مرسیییییییییییییییی جیگرمممم بوسس واسه تو نی نی تو دلت
Mumy
7 خرداد 91 9:10
azizam man linkeet kardam
هدیه
10 خرداد 91 19:13
سلام حسام جونم، خوبی؟

خاله قربونت بشه

حسام جونی به مامان بی معرفتت چند تا لگد محکم بزن، من که باهاش قهرم


خاله جون کار بد بهم یاد میدی ههههه
نایسل
10 خرداد 91 21:49
عزیزززززز دلممممممممممم چرا آپ نمیکنیدیگه
نایسل
10 خرداد 91 21:49
نی نی ات خوبه ؟
نایسل
11 خرداد 91 10:01
آخی عزیززز دلم بهتری الان ؟


مرسی قربونت برم آؤه خداروشکر بهترم بوووووس