حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 38

1391/4/3 9:43
نویسنده : مامانی
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر مامان خوبی عشقم؟ماچ

ووووووی رسیدیم هفته 38 به سلامتی جیگر مامان دلم برات تنگ شده دوست دارم زودی این هفته های آخر هم بگذره و من شما فرشته کوچولومو ببینم دیشب با بابایی راجع به شما صحبت میکردیم میگفتیم که چه قدر دوستت داریم دست خودم نبود از این که این همه دوستت داریم گریم گرفت از شوق دیدن تو از اینکه خدای مهربون چقدر مارو لایق دونسته که یکی از فرشته های آسمونیشو به ما سپرده خدا کنه بتونیم از عهده ی این مسئولیت به خوبی بربیایم خدایا به خاطر همه ی نعمتهایی که بهم دادی هزاران هزار بار ازت ممنونمممممممممممممممممممممممفرشته

جیگر مامان دو روزه دیگه جشن ازدواج دایی جون هست همه تو حال و هوای جشن هستند به جز من که تمام فکر و ذکرم تویی یعنی نمیتونم به چیزه دیگه ای فکر کنم چشمک

انشالله جشنشون به خوبی و خوشی برگزار بشه(:

کاش میدونستم روز دقیق اومدنت رو که خودم رو بیشتر آماده میکردم الان میخوام کارامو بکنم همش میگم حالا زوده کو تا اون موقع هههههههه

الان که اصلا آماده نیستم یه عالمه کار ناتموم دارم دیگه باید بجنبم حداکثر 3 هفته دیگه وقت داریم برای اینکه با هم باشیم بعدش تو میای و میشیم 3 نفر هوووووووووررررررررررراهورا

الهی فدات بشم دیروز ظهر دراز کشیده بودم که بخوابم خسته بودم مگه شما شیطون گذاشتی بخوابم یهو شروع کردی به لگد زدن اونم چه جوری همچینی میزدی شکمم میرفت بالا دیگه داشتم میترسیدم هههه بابایی رو صدا کردم اومد دید شوکه شده بود باورش نمیشد این تویی که داری این طوری میکنی کلی خندیدیم بعدش رفتیم دوربین بیباریم فیلم بگیریم دیگه خجالت کشیدی هههههههخجالت

عزیزم دعا کن راحت بیای پیشم و سر موقع که باید خودتم کمک کنی قلب  بی صبرانه منتظرتم نفسم و برای اون دارم لحظه شماری میکنم که ببینمت انشالله که صحیح و سالم باشی کوچولوی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
3 تیر 91 12:20
هیشه به عروسی
قربونت برم وروجکتم که دیگه چیزی نمونده بپره تو بغلت بوس


مرسی قربونت برم برامون دعا کن (:
Mumy
5 تیر 91 23:12
خوشبحالت عزیزم واسه منم دعا کن