حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

ماه هشتــــــــــــــــــــــــــــــــم

1391/2/19 13:14
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

                                       

 

سلام جیگر مامان خوبی؟ منو بابایی هم خوبیم عزیزم

نفس مامان اومدیم هفته 31 یعنی وارد ماه شدیم قربونت برم چیزه دیگه ای نمونده به سلامتی 9 هفته دیگه هوووووووووووورا

این دوروزه خیلی نگرانت بودم تکونات کم شده باز داری وروجک بازی درمیاری !!!!!!!!!! دیشب موقع خواب یهو شروع کردی به شیطونی تا ساعت 3و نیم بیدار بودیم ولی بابایی خوابیده بود خسته بود ولی شما کماکان منو بیدار نگه داشتی و منم خیلی لذت میبردم و باهات حرف میزدم جیگرم تو هم که هی خودتو لوس کن مگه دختری ههههههههههه

راستی 5 شنبه هم مجلس بله برون دایی مامانی هست من هنوز عروس خانوم رو ندیدم ...انشالله خوشبخت بشن تو هم براشون دعا کن مامانی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

نایسل
22 اردیبهشت 91 1:47
عزیزززز دلم مبارک باشه الهی خوشبخت بشن و عاقبت به خیر عزیززز دلم8ماه نی نی هم مبارکککککک الان درستش میکنم فدات شم
نایسل
22 اردیبهشت 91 1:48
عزییزززز دلم ایشالاا خوشبخت و عاقبت به خیر شن مبارک باشه وارد 8 داری میشی راستی الان درستش میکنم
نایسل
22 اردیبهشت 91 14:08
میسیییی عجقممممم
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:22
عزیزم 8 ماهگیت مبارک.


مرسی گلم (:
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:22
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .




ای جان مرسی از تبریکت عزیزم..
سیما
23 اردیبهشت 91 14:22
آخ جون بلاخره اومدی تو 8 ماه؟؟؟بسلامتییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بسی خوشحالیم چون من و تو 1 هفته با هم فاصلمونه منم یه هفته دیگه میرم تو 8 ایشالا

عزیز دلم روزت مبارک



قربونت برم بوووووووووووس
نایسل
23 اردیبهشت 91 17:50
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك