حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

ورود به ماه نهم ..

1391/3/16 16:59
نویسنده : مامانی
957 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربونت بره که داری بزرگ میشی جیگر من نفس من میخوام بخورمت از بس شیرینی تو

امروز بعد نهار بابایی دستشو گذاشته بود رو شکم من تو هم که هی خود شیرینی میکردی براش بابایی هم ذوق میکرد هی میگفت بیا بیرون دیگه ههههههه

جیگر مامان ماه هشت هم تموم شد به سلامتی وارد ماه آخر شدیم و آخرین ماه انتظار که انشالله به خوبی و خوشی بگذره و بپری بغلمون (:

امشب خانواده ی مامانی میان خونمون که وسیله های تو رو هم میارن بچینن و من هرروز بهشون نگاه کنم و لذت ببرم (:

پسر طلای من دیشب هم ما خونه ی مامانی بودیم رفتیم به آقاجون تبریک بگیم خاله و دوتا وروجک ها هم اومده بودن کلی عکس گرفتیم و خوش گذروندیم مامانی هم یه کیک خشگل برا آقا جون گرفته بود ببین (:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نایسل
16 خرداد 91 17:52
اخییییییییییییی منم بهشون تبریک میگم چه با ذوققق


مرسی عزیزم (:
سیما
17 خرداد 91 20:03
به به میبینم افتادی تو سرازیری
ایشالا بسلامتی این ماه اخر هم تمام کنی ...


خودتم چند روز دیگه میافتی ههه
مرسی عزیزم (: