حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

سکسکه...

1391/2/5 19:43
نویسنده : مامانی
505 بازدید
اشتراک گذاری

سلام حسام جیگر مامان...خوبی عزیزم

دشب موقع خواب هی شکمم میپرید فهمیدم شما داری سکسکه میکنی خیلی هم طول کشید اینقدر نگرانت بودم گفتم حتما خیلی اذیت میشی ): آخه من خودم موقع سکسکه خیلی اذیت میشم هههه

ای ناقلا چه قدر شما دیر میخوابی هر شب تا ساعت 3 و نیم همین طوری پهلوی منو سوراخ میکنی (:

بابات هم هی دستشو میزاره و توهم لگد میزنی و بابا هم میخنده نیشخند

نکنه وقتی دنیا بیای همین طوری تا نصفه شب بیدار باشی هااااااا مامانی گناه داره ههههههه

البته فکر کنم خوابت به خودم رفته 3 میخوابی 11 بیدار میشی ای شیطون خوب پا به پای مامانت بیداریچشمک

جواب آزمایش رو هم گرفتم فکر کنم یه ذره کم خونتر شدم ...تا شنبه که برم دکتر ببینم چی میگه

راستی پسر قشنگم برای بابایی دعا کن تو این کار جدیدش موفق بشه خیلی نگرانه و داره تلاش میکنه انشالله زحماتش بی ثمر نباشه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شیدا
5 اردیبهشت 91 19:24
سلام به دنیای ما هم سر بزنید . بد نمیگذره ...
نسیم
14 اردیبهشت 91 21:16
نذرت قبول عزیزززززززززززم.....مرسی که مارو یاد کردی
ایشالله حسام جونی به سلامتی قدمشو به این دنیا میزاره


مرسی نسیم جونم...انشالله همه ی نی نی ها صحیح و سالم بیان بغل ماماناشون (: