حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 29

1391/1/31 12:04
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق من چطوری؟

الان که دارم برات مینویسم بیداری هااااااا

چیکار میکنی تو دل مامان بزرگ شدی یا نه چاق شدی یا نه ؟ البته بزرگ که شدی ماشالله زورت که خیلی زیاد شده گاهی یه لگدایی میزنی که صدام درمیاد و بابایی خوشحال میشه میگه پسرم قویه مثل خودم !!!!!

دلم برات پر میکشه هرروز که بیدار میشم خداروشکر میکنم یه روز دبگه رو هم پشت سر گذاشتیم و بهت نزدیکتر شدم همش روزا رو میشمرم که کی تموم میشه فعلا که 84 روز دیگه مونده ووووووووی میدونم خیلی زیاده ولی باید صبر داشته باشیم تا تو کاملا رشد کنی و قوی بشی (: انشالله زودی میگذره عزیزم

شنبه رفتیم دکتر و صدای قلبت رو شنیدم ضبط هم کردم هروقت دلم تنگ میشه گوش میدم سرحال میشم (: خاله و دایی و مامانی هم شنیدن و این قدر ذوق زدن و قربون صدقت رفتن

خداروشکر همه چی خوب بود فقط دکی یه سری آزمایش نوشت دیروز انجام دادم تا برم جوابشو بگیرم ببینم چی میشه ...

یه آش هم برا سلامتیت نذر کردیم انشالله اگه بشه ماه دیگه درست میکنیم (:

مواظب خودت باش گوگولی من بووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان
31 فروردین 91 12:23
سلام سلام این پیام امروز توی یه وب خوندم منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش
سیما
1 اردیبهشت 91 13:48
ای جونم واسه پسملیه نازت که قویه ...
ایشالا همیشه شاد و سرحال باشین در کنار جوجوی نازتون

الهی قربون خاله سیما جونم بشم من (: