حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

قربونت برم من...

1390/12/4 12:03
نویسنده : مامانی
929 بازدید
اشتراک گذاری

جیگلی من چیکار میکنی خوبی؟

از دیروز عصری تکونات رو واضح حس میکنم اینقدر حس خوبی بود اشکم دراومد همین طوری ادامه داشت تا نصفه شب . صبح هم منو بیدار کردی با تکونات الهی قربونت برم من انشالله همیشه سالم باشی

مامانی هر وقت منو میبینه میگه نی نی خوبه تکون میخوره؟ قلب

راستی6روزه دیگه تولد باباییهکاش بودی با هم میرفتیم براش کادومیخریدیم انشالله سال بعد ماچ خودت بهترین کادویی براش چشمکنیشخند

 24 روزه دیگه هم عید میاد منم کم کم شروع کردم به تمیز کردن خونه بابایی هم قول داده کمک کنه

دیروز هم 19 هفته و 4 روز بودی...الان هفته 20 هستی نصف راه رو رفتیم مامانی نصف دیگه اش رو هم انشالله به سلامتی تموم شه

قلبونت بشم خیلی مواظب خودت باش بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نایسل
4 اسفند 90 12:17
آخییییییییییییی فدات شمممممممم
نانازیا
4 اسفند 90 15:08
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
نی نی گوگولی
5 اسفند 90 17:37
اخی.چه جالب.برام جالب بود که واس نی نی هنوز به دنیا نیومده وبلاگ درست کردید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم.من برا پسر خاله خوکسلم وبلاگ درست کردم.دنیای نی نی ها باحاله ها
نایسل
7 اسفند 90 23:50
عزیییرزززم خوش به حالت تکونیخوره خیلی قشنگه نه؟


سلام نایسل جون خوبی؟
آره عزیزم حس قشنگیه انشالله خودت حس کنی و خدا یه نی نی سالم بده....