حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 19

1390/12/2 1:03
نویسنده : مامانی
511 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامانی....خوبی؟

راستی دیروز روز ولنتاین بود روز عشق بهت تبریک میگم عزیزم

 

 

 

امروز هم 4 شنبه بود و من رفتم خونه خاله پیش سهیل و سبحان کوچولو ...

بعدشم رفتیم برا خاله ها خرید عید...آخه نزدیک 1 ماه دیگه سال 91 میاد و همون سالی که شما تیرماهش میای پیش قربونت برم قلب

هفته ی پیشم برا عمه جون رفتیم خرید کردیم (:

تو این هفته یه چیزایی تو دلم حس کردم فکر میکنم شما باشی عزیزم ...مواظب خودت باشی گلم ماچ

 اینم عکس این هفته ی شما : ماشالله چه خشگل شدی زبان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ندا
28 بهمن 90 15:21
ولنتاین مبارک عزیزمم
جونیییییییی چه خوشگل شده نینی خاله بوسسس

مرسی خاله جونمممممممم
خشگلی از خودتونه بوووووووووووس
نایسل
1 اسفند 90 23:17
خیلی وقته نیستی نگران شدم
مراقب خودت باش


قربونت برم نایسل جون هستیم یه مدت کمتر میومدم حتما بهت سر میزنم بوس