حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

تولد بابایی.. (:

1390/12/10 0:37
نویسنده : مامانی
780 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک مامانی....قربونت برم ماشالله زرنگ و فعال شدی شبا تا ساعت 3 یا 4 بیداری و لگدای کوچولو میزنی قربون اون پاهای کوچولوت برم عزیزم

پسمل گلم امشب تولد بابا جونی بود قربونش برم امشب ساله شد یه جشن 3 نفره گرفتیم چشمک

اینم برای همسر عزیزم...


در تمام عمرم یک بار عاشق شدم
و وابسته به کسی که برای داشتنش حاضرم از تمام زیبایی های دنیا بگذرم
نبض حیاتم بعد از عشق به خدا برای تو می تپد
سالروز تولدت مبارک

از طرف شما هم براش یه صندل گرفتم ههههههه

بابایی خیلی تعجب کرده بود اصلا یادش نبود خیلی هم خوشحال شد و تشکر کرد از منو شما قلب

امروز صبح هم با بابایی یکم خونه تکونی کردیم ..دستش درد نکنه

عزیزم شما هم الان تو هفته ی 21 هستی داری بزرگ میشی قربونت برم مواظب خودت باش گلکم خیلی دوست دارم ماچ

مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان دخملی
10 اسفند 90 1:37
سلام عزیزم
تولد بابای نی نی مبارک
ان شاالله تولد 120 سالگیشون
مواظب نی نی باش


مرسی عزیزم (:
نایسل
10 اسفند 90 22:35
تولدت همسرت مبارکک ایشالا سال های سالکنار هم با بچه هاتون زندگی کنید
منو فراموش کردی بات قهرم


الهی فدات بشم من ...من کی با شم که با شما قهر کنم عزیزم چند وقت نتمون قطع بود ):
قربونت برم الهی خیلی دوست دارم
نایسل
10 اسفند 90 22:37
اسمشو چی میخوای بزاری


خاله جونا فعلا اسمم معلوم نیست ولی دوتا اسم پویان و حسام رو فعلا خوشمون اومده تا بازم بگردیم شما هم اگه نظری دارید بگید خوشحال میشم بووووووس

مامان محمدرضا
10 اسفند 90 23:09
سلام عزیزم .
خوبی؟ پسر کوچولوی خاله خوبه؟
مرسی از لطفت گلم .
فروشنده گفت تا 10 سال استفاده میشه این تخت .
قیمتش موقعی که ما سفارش دادیم 200 بود .
ایشالله بتونی مثل این پیدا کنی و پسرت به سلامتی ازش استفاده کنه


ممنون ما هم خوبیم خداروشکر...
مرسی جوابم رو دادی عزیزم به این سرعت (: فدات بشم
مامان محمدرضا
11 اسفند 90 12:55
سلام گلم
مرسی
آره ما مشهدیم .
اگه شما هم مشهدی بگو آدرسشو بهت بدم


قربونت برم همشهری جونم اگه آدرسشو بزاری ممنونت میشم عزیزم....بوووووووس
نایسل
11 اسفند 90 14:48
فدات شم من اسم آریو و فرهان رو خیلی دوست دارم
ماهان آیهان هم قشنگه اما خودت شخو سلیقه تری فدات شم خوشحالم حالت خوبه گلم
حالا که نتت هم وصل شده بیشتر بیا


قربونت برم عزیزمیییییییییییی
مرسی خاله جون برم به بابایم بگم خاله جون اسمای خشملی پیشنهاد داده (:
مامان محمدرضا
11 اسفند 90 21:09
چشم عزیزم
فردا از مامانم آدرس دقیقشو می گیرم مینویسم واست


قربونت برم عزیزم ...مرسی
نایسل
12 اسفند 90 10:34
من فعلا دانشجو هستم اما این ترم برای کارورزی میرم بانک برام دعا کن نگهم دارن
فعلا بیکارم

انشالله همون جا استخدام میشی عزیزم (:
تلنگر
12 اسفند 90 13:04
سلام.خوبی؟پسر کوچلووموچلو خاله خوفه؟تولد همسر ت مبارک.انشاالله هزاران سال باهم با خوبی و خوشی و سلامتی خودتون و بچه ی گلتون زندگی کنید.مراقب فسقلی خاله باش.یا علی

سلام عزیزم مرسی گلم ما خوبیم خداروشکر...شما چطوری؟
ممنون گلم بابت تبریکت..(:
نایسل
14 اسفند 90 20:45
ایشالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا دعا کن خواهررررررررر
(مامان حسین!)ati
14 اسفند 90 22:07
به بهههههههههه

مبارکهههههههههههههههه....

منم کیک میخواااااااااام


مرسی عزیزم...
اااااا انشالله سال بعد ههههههههههه