حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

2ماهگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

1391/7/18 14:43
نویسنده : مامانی
802 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانیماچ

گل پسرم دوماهگیت مبارک عزیزمقلبهورا

ماشالله ماشالله بزرگ شدی آقا شدی روزا داره مثل برق میگذره و روز به روز شیرین تر میشی و خودتو لوس میکنی برا مامان و بابا باهات حرف میزنیم نگاه میکنی و صدا از خودت درمیاری برامون میخندی عاشق خنده هاتم مامانی همش دستاتو مشت میکنی و اماده خوردن دستاتی ولت کنیم شروع میکنی به ملچ و ملوچ دستات اون موقع میخوام قورتت بدم

وقتی برات آهنگ میزارم آروم میشی خیلی خوشت میاد از آهنگ (:

شبا هم با لالایی خوابت میبره هر شب ساعت ٢ میخوابی دیگه خودمونم بکشیم زودتر نمیخوابی عزیزمنیشخند

دوست ندارم این روزا تموم شه خیلی دوست دارم پسرکم شدی تمام زندگیم یک لحظه هم نمیتونم ازت دور باشم وقتی زیاد میخوابی دلم برات تنگ میشه میام بالا سرت میشینم نگات میکنم تا بیدار شی وقتی بغلت میکنم اینقدر تو بغلم آرومی سرتو میزاری رو سینه ام و اطراف رو نگاه میکنی بغل هیچکس اینقدر اروم نیستی

وقتی کسی از کنارت رد میشه با چشات دنبالش میکنی قربونت برم

خدا جون ازت ممنونم به خاطر وجود فرشته کوچولوی زندگیمونفرشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نایسل
19 شهریور 91 14:04
اخی عزیز دلممم روز به روز خوشگل تر میشه ماشالا تپل خاله هم تو عکسات لالایییی که
هزار ماشالله


نونا
19 شهریور 91 20:41
الهی قربون برم من خداااااااااااااااا بگردمش من میخوام بخورمش ببوسش از طرفه من
قوقی(مامان پارسا)
19 شهریور 91 21:21
عزیزممممممم ماشالا چه جیگری شده آقا حسام خدا حفظش کنه.بوووووووووس
زهره
19 شهریور 91 21:47
الهي من فدات بشم خاله چه بزرگ شدي عزيزم...ماشالله محمد ساجد هم دقيقا همين عادت ها رو داره...تا 2 يا 3 بيداره ايشالله دوماد بشي خاله ممنون از راهنماييت واسه ختنه كوچولوم...
هدیه
20 شهریور 91 18:33
سلام حسام جون، سلام مامانی، خوبین؟؟؟؟

قربونت بشم خاله جون، چه خوشگل شدی ماشالا، زودی بیا تهران من روی ماهت رو گاز بگیرم


چه عجب خاله هدیه معلوم هست کجایی ؟
دلمون برات تنگ شده بوووووس
طاهره مامان امیرعلی
21 شهریور 91 0:59
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.