حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

10 روزگیت مبارک عشقم

1391/7/18 14:45
نویسنده : مامانی
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم سلام (:

10 روز از تولدت گذشت عشق مامان باورم نمیشه به این زودی 10 روز شده که تو اومدی و زندگیمونو زیبا کردی جیگر مامان خیلی دوست دارم عزیزم

دیروز عزیز لفت خونشونو ماتنها شدیم میترسیدم شب بیقراری کنی و من تنها چیکار کنم ولی ماشالله پسرم آقاست اصلا اذیت نکرد فقط برا شیر خوردن بیدار میشد و میخوابید جیگرم ووووووووووی خدایا چه قدر دوستش دارم این وروجک کوچولو رو خودت حافظش باش بوووووووووووووس

 

چند تا عکس

پسر متعجب من قربونت برم

اینم عکسای روز 10 ام بعد حمام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

باران
29 تیر 91 21:13
به به حسام خوشگلهههههههههه چه تعجبی کرده پسر طلا!بوووووووووووس انشالا زودی زردیشم خوب میشه.چیزی نیست نگران نباش ببوسش حتماااااااااا
نایسل
29 تیر 91 21:41
الهی فداش شمممم حسامممم نازز نازییی رو چقدر نازه عزیزممم تپلیییییییییییییییییییییییییییییییییی زردی اشم خوبببب میشه نگران نباش
مامان گلبرگ و گیسو
29 تیر 91 21:59
مبارکه عزیزمممممممممممممممم
ندا
31 تیر 91 19:59
فداش بشممم من عزیزمم اینقدر نازو خواستنیههه خیلییی شبیه مامانشه حسام جونمم بوسسسسسسسس
نونا
3 مرداد 91 2:14
الهی قلبونش بشم من با اون تعجب کردنش ههههههههه