حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

تولد 1 سالگی مبارک....

1392/5/13 1:35
نویسنده : مامانی
1,376 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک سال از اومدنت گذشت ،

یک سال با تمام سختی ها و شیرینی هاش گذشت،

یک سال از بهترین روز زندگیم گذشت و دوباره حس و حال اون روز برام تداعی شد

یک ساله که زندگیموم رنگ و بوی دیگه ای گرفته و شیرنتر شده

یک ساله من مادر شدم و حس شیرین مادر بودن رو چشیدم از خدا میخوام همه ی زنان عالم این حس رو تجربه کنن..

حسام عزیزم تولدت مبارککککککککک....انشالله 120 ساله بشی

تولدت با 3روز تاخیر برگزار شد21تیر خداروشکر همه چیز خوب بود و حسابی به همه خوش گذشت و به یادموندنی شد شما هم خداروشکر اصلا اذیت نکردی خیلی پسر خوبی بودی و بازی میکردی ولی الهی بمیرم که تو این هفته سرما خوردی و یکم حال نداری

اولین تولدت رو با تم کفشدوزک گرفتیم و خودم تزیناتش رو درست کردم دوست داشتم برات یادگاری بمونه اینم چند تا عکس:

اولین تولدت رو با تم کفشدوزک گرفتیم و خودم تزیناتش رو درست کردم دوست داشتم برات یادگاری بمونه اینم چند تا عکس:
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
کیکش رو اون جوری که ما گفتیم در نیاوردن [smiley]s/sm65.gif[/smiley] مثلا قرار بود روش پر کفشدوزک باشه [smiley]s/sm_44.gif[/smiley]
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس
آپلود عکس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

زهره
24 تیر 92 0:35
تولدددددددددت مبارك عزيزم ايشالله 120 ساله بشي...وااااي چه تولد خوشملي...دست مامان عزيزت درد نكنه...ميدونم خيلي سخته كاراي تولد...ايشالله هميشه به شادي..ببوسش مامانش
مامان شهراد
25 تیر 92 11:50
تولدت مبارک گل پسر مامانش خسته نباشی، الهی همیشه سایه ات روی سر حسام جون باشه.
آتنا مامان آرنیکا
31 تیر 92 10:03
خوب و قشنگ و زیبا آفرین مامی هنرمند حسام جون سلامت وشاداب باشی همیشه
محراب و مليكا
6 مرداد 92 12:16
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
حسام
10 مرداد 92 16:32
سلام وای چه پسر خوشکلی دارین وقتی دیدم اسمش حسامه خودمو سریع رسوندم وبلاگ تون همه وبلاگ تونو دیدن کردم حسام کوچولو مهربون ترین بابا مامان دنیارو داره همینطور بابا مامانشم بهترین پسر دنیا رو دارن حسام جون بووووووووس انشالله بزرگ بشی مرد بشی تا مامان بابا بهت افتخار کننن
صفورا مامان آوا
13 مرداد 92 14:14
به به چه کردی مامان با سلیقه ترکوووووندیا همه چیز عاااااالی و باسلیقه
رمزو برات خصوصی میذارم

قربونت عزیزم
elham
14 مرداد 92 14:34
Dlam Barat Tang Shode...

من بیشتر عزیزم بوووووووووووووس
elham
14 مرداد 92 19:38
Chera Har Chi Bet Pm Midam Javab Nmidi

ای وای ببخشید چند وقته یه ایمیل دیگه ام بازه حواسم نبود الان میرم رو اون یکی
زهره
17 مرداد 92 4:39
سلااام ما آپيم...عزيزم لطفا ما رو با آدرس جديدمون لينك كنيد...عيدتونم مباااارك
mamane dokhmali
24 مرداد 92 1:51
سلام عزیزم خاله جونم شرمنده با کلی تاخیر تولد 1 سالگیت مبارک الهی 120 ساله بشی و سایه مامان و بابا همیشه و همیشه بالای سرت باشه