حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

واکسن دوماهگی

1391/7/18 14:42
نویسنده : مامانی
1,063 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم

20 ام تیر بردیمت با عزیز جون واکسنت رو زدیم راحت شدم چه قدر میترسیدم ووووی

الهی بمیرم برا پسرکم فدات بشم موقع واکسن پیشت بودم باهات حرف میزدم اینقدر گریه کردی اشکت دراومده بود هلاک شدی بعدش سریع شیرت دادم اومدی بغلم آروم شدی خوابت برد چون بهت استامینوفن داده بودم

واقعا که یکی از سخت ترین مراحل نی نی ها واکسن هاشونه!

 

وای این دوروزی که واکسن زدی بیشتر بیحال بودی و خواب وقتی هم بیدار میشدی شروع میکردی به دلبری کردن نمیدونم تو این دوروز زبونت باز شده بود ههههههه تند تند میخواستی صحبت کنی یه عالمه ازت فیلم گرفتم قربونت برم

اینم قبل واکسن

اینم بعد واکسن

این جای واکسن

 

 

امروز که نه دیگه از ساعت 12 گذشته میشه دیروز هههه 21 شهریور تولد مامانی بود

چه حسی خوبی داشتم امسال تو برام بهترین هدیه هستی قربونت برم وجودت بهترین نعمت زندگیمونه خدارو هزاران بار شکر

بابایی خیلی ذهنش درگیره این روزا سرش شلوغه کاراش زیاد شده فکر میکردم یادش رفته باشه ولی وقتی از باشگاه اومد خونه با گل اومد و بهم تبریک گفت یه ساعت خشگل هم هدیه داد دستش درد نکنه همین جا ازش تشکر میکنم ماچقلبخجالت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی
22 شهریور 91 20:25
سلام دو ماهگی پسمل مبارکککک مرسی که همش بهم سر میزنی والا حال من خیلی بهتره از روزهای اول ولی بازم سختمه خیلی چیزهارو بلد نیستم دل پیچه ارمین هم روز به روز بدتر میشه دوست دارم زودتر این روزها بگذره 4-5 ماهش بشه دیگه خیالم راحته
زهره
23 شهریور 91 17:19
سلام 2 ماهگيت مبارك عزيزم
آخي ميدونم چه دردي كشيد واسه واكسن زدن ...4 ماهگي چي ميشه
راستي تولدتون مبارك مامانش ايشالله سايه مامان و بابا 100 سال روي سرت باشه و به قول معروف حسام جون ما سير پدر و مادر بشه مامان بزرگ شدمااااا
فعلا باي


مرسی عزیزم قربونت برم (:
مامی
23 شهریور 91 20:34
اره منم گریپ میدم بهتر میشه راستی هر چند روز پسملو میبری حمام؟و چه جوری حمام میکنی؟ من هر سری میشورمش اب میره تو گوشش بعد تا ده روز باید غصه بخورم
مامانی
24 شهریور 91 8:24
2 ماهگیت مبارک پسر خوشگله ماشالا خیلی نازه پسرت الهیییییییییییی خیلی درد کشیده تو واکسنش؟ ایشالا زودی یادش بره مامانی به وبلاگ پسر منم بیای خوشحال میشمممممممم بوسسسسسسسسسس
نایسل
31 شهریور 91 1:19
بمیرممم براش الهی چه زود بزرگگگ میشه رد واکسنشووو
هذیه
31 شهریور 91 18:11
سلام مامان سارا، سلام حسام جون دل منم براتون تنگ شده، معلوم نیست کجا هستین، باید بیام اینجا پیداتون کنم تولدت مبارک باشه مامانی، ایشالا 120 ساله شی نی نی هم از طرف من ببوس