حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

مادر

1392/2/12 1:13
نویسنده : مامانی
568 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به همه ی مامانای گل:

کاشکی می شد بهت بگم
چقدر صدات و دوست دارم
لالایی هات و دوست دارم
بغض صدات و دوست دارم

روز زن،مادر رو به دوستان عزیزم وتمام مادران عالم تبریک میگم انشالله همیشه تنشون سالم باشه و سایه شون بالا سر بچه ها شون...

امسال من اولین تجربه مادرشدن رو چشیدم خیلی خوشحالم به خاطر وجودت گل پسرم

خداروشکر که تو رو دارم نفسمقلب

یه کار خیلی خیلی جالب انجام دادی اونم دقیقا روز مادر که واقعا شگفت زده شدم یاد گرفتی بوسم کنی بغل خیلی برام جالب بود بهترین هدیه بود از طرف شما

راستی دندون پنجم و ششم هم جونه زدن قربونت برم که درد داری شبا یهو جیغ میزنی و بیدار میشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شهراد
14 اردیبهشت 92 20:41
حسام عزیزمممممم امیدوارم سالهای سال سایه ی مامان مهربونت بالای سرت باشه روزت مبارک خانمی
افسانه(مامان ادريان)
21 اردیبهشت 92 10:27
نوش جون حسام جون.ماچش كنيد