حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

روزت مبارک بابای مهربون...

1392/3/5 2:53
نویسنده : مامانی
897 بازدید
اشتراک گذاری

همسر عزیزممم این روز رو از طرف خودم و حسام بهت تبریک میگم و به خاطر همه زحماتت برای رفاه و آرامش ما تشکر میکنم ....انشالله همیشه سایه ات بالای سرمون باشه و انشالله منو حسام بتونیم قدر دان زحماتت باشیم عزیزم

با تمام وجود عاشقتیم و دوستت داریم ...


حسام عزیزم به شما هم این روز رو تبریک میگم بلاخره شما هم مرد کوچولوی خونه ی ما هستی نفسم...

آرزومه بزرگ شدی مثل پدرت بشی .... قول بده بزرگ شدی قدرش رو بدونی و احترامشو همیشه داشته باشی اینو بدون که بابایی خیلی مهربونه و برای راحتی و آسایش ما خیلی زحمت میکشه قلب

امسال دوبار برای شما آقایون محترم جشن گرفتیم به بار 3 نفری شب بعدش هم خونه آقاجون چون به جز دایی همه بابا شده بودن روی کیک نوشتیم باباهای مهربون روزتون مبارک... خیلی خوش گذشت اون شب بعد شام هم دسته جمعه رفتیم پارک بارون اومده بود و هوا بسیار عالی بود جالبه تو پارک احدی نبود و فقط ما بودیم خلاصه شب به یاد ماندنی بود..شما هم که ماشالله پا به پای ما تا ساعت 1بیدار بودی خیال باطل

عصر اون روز هم 3 نفری رفتین سر مزار بابا یحیی روحش شاد...چه زود میگذره

.

اینم عکس حسام و جوجه اردکاش...باباجون حمومشون کرده بود آورده بود خونه خشکشون کنه شما دیدی دور خونه دنبالشون میکردی و ذوق میکردی

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره
16 خرداد 92 21:06
سلللااااااام عزيزم...ببخش نتونستم بيام پسري مريض بود...شرمنده...
روز مادر و پدر مبارك البته با تاخير....11 ماهگي پسري هم مبارك البته پيشواز رفتم...هههه
اردكا رو دست ميزنه حسام عزيزم؟من ميترسم محمد ساجد مريض بشه براش جوجه يا اردك نخريدم...خوبه؟
واااي چقدر حرفيدم...باي دوست من


سلام عزیزم قربونت برم آره اومدم وبلاگ دیدم نوشتی گل پسرت مریض شده به خدا خیلی ناراحت شدم انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشه جیگرم
اردکا رو آره هرروز میبریم بالا پشت بوم سرش گرمه گاهی دستم میزنه بهشون دستاشو میشورم بعد بازی اردکا رو هم هر چند روزی بابای حسام حموم میکندشون (:
elham
17 تیر 92 12:45
تولدت مبارک عزیزم.