حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

1ماهگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

1391/7/18 14:43
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممم ما اومدیم ببخشید دیر اومدیم...

حسام من 1 ماهه شد دیگه داره کم کم بزرگ میشه قربونش برم قدش شده 56 سانت فداش بشم (:

خدایا شکرت الان 1 ماه که پسرکم پیش ماست نگاش که میکنم باورم نمیشه این وروجک همونه که 9 ماه با من بود خدا جون خودت پسرمو حفظ کن ...

هر چی میگذره شیطون تر میشی و ساعت خوابت کمتر دیگه وقتی بیداری دوست نداری تنها باشی حتما باید یکی پیشت باشه و بغلت کنه راستی پستونک هم قبول کردی خدا خیرت بده مادر خنده

روز 18 مرداد تولد یک ماهگیت بود پسرکم عصرش منو بابایی و عزیز بردیمت برای ختنه اونجا خیلی پسر خوبی بودی فقط برا آمپول بی حسی گریه کردی بعدش آروم بودی من که نتونستم بیام داخل اتاق بیرون نشسته بودم و برات دعا میخوندم عزیز دستاتو گرفته بود و بابایی پاهات رو که تکون ندی الهی بمیرم باباییت وسط کار حالش بد شد پسرشو تو اون وضع دید):ناراحت

بلاخره به خیر گذشت و به سلامتی تموم شد پسرکم دیگه راحت شد چشمک

چند تا عکس بزارم ...

اینجا دالم پستونک میخورمزبان

یکی بیاد پستونکمو بده گریه

اینم یه عکس هنری شبیه عکس کنار وبلاگم که مامانم خیلی دوستش داره از من گرفتهمتفکرقهقهه

ااا دیگه خسته شدم مامانی عکس نگیر مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهره
21 مرداد 91 13:29
سلام به حسام گلم و مامانعزيزش...1ماهگيت مبارك نازنينم پسرمون مرد شده ماشالله ختنه شدنش هم مبارك باشه ... چه جوري ختنه شد؟ليزر يا با حلقه؟الان خوبه؟اذيت نكرد بعدش؟اخه منم ميخوام محمد ساجد رو ختنه كنم البته 3 ماهگي دكترش گفت بهتره ولي به نظرم اذيتش بيشتر ميشه...اگه يه كمي اطلاعات بهم بدين از ختنه گل پسرتون ممنون ميشم...واي يه عالمه حرفيدم ...فعلا باي
گل پسری
21 مرداد 91 20:01
ای جوووووووووووووووونم حسامم 1 ماهه شد
مبااااررررررررکت باشه خاله جون
خداروشکر که پستونک رو پذیرفت .این فسقلی ما که هنوز ادا در میاره


مرسی خاله جون
سلام به پسر خاله برسون (:
هدیه
22 مرداد 91 19:17
ای جانممممممممممممم، حسام جون چه جیکری شده مامانی از من زود به زود عکس بگیر که خاله هدیه منتظر
مامان دخملی
22 مرداد 91 21:47
سلام عزیزم خاله 1 ماهگیت مبارک ان شاله تولد 120 سالگیت گل پسری مامانی مواظب خودت و پسملی باش
نایسل جون
23 مرداد 91 17:13
آی الهی خاله فداش شه یه ماهگی اش مبارک
نایسل جون
23 مرداد 91 17:13
مرسی عزیزم همه حرفات درسته ممنون به فکرمی
زهره
27 مرداد 91 23:22
سلام اينجا اپ نميشه؟پس خاله جون كي ميخواين وبلاگ حسام جونمو به روز كنيد ميخوام عكساي دوستمو ببينم(از زبون محمد ساجد بوداااا)