حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

پسرک 6 ماهه من

1391/1/18 18:24
نویسنده : مامانی
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر کوچولوی من چطوری مامانی ؟

قربونت برم ببین چه زود گذشت 6 ماه گذشت و وارد ماه هفتم و هفته 27 میشیم فردا امروز جمعه است 18 فروردین 91 ....انگاری همین چند روز پیش بود که دوستات تو شکم مامانشون تکون میخوردن و من نگران بودم که تو چرا تکون نمیخوری و هر روز منتظر بودم ولی تو هم چند روز بعدش شروع کردی و تا الان که رشد کردی و مردی شدی واسه خودت یه لگدایی میزنی به مامانی که هزار بار قربون صدقه ات میرم چقدر حس خوبیه حسابی شارژ میشم ....انشالله همه ی اون خاله های نی نی سایت که منتظر کوچولوهاشون هستن انتظارشون تموم شه و خبرای خوب بهمون بدن تو این سال جدید تو هم براشون دعا کن پسرم

این هفته حدود 900 گرم وزنت میشه جیگرم و داری بزرگ میشی و شکم منو هم بزرگ تر کردی اگه تونستم از شکم بزرگم عکس میزارم برات هههههه

هرروز بعد غذا خوردن با بابایی تو رو تماشا میکنیم و تو هم هی خودتو لوس میکنی و بابایی باهات حرف میزنه

راستی این روزا هم سرگرم خرید سیسمونی هستیم هرروز که بیکار باشیم با مامانی میریم خرید و لوازمای خشگل برات میخریم (:

راستی ببخش دیر وبلاگ رو آپ میکنم یکم بی حوصله بودم شرمنده

26 هم وقت دکتر داریم کاش زودی بیاد برم صدای قلب خوشملتو بشنوم عزیزم..

روز 13 هم تصمیم گرفتیم جایی نریم که خاله زنگ زد گفت بریم یه جای نزدیک که راحت باشیم برا همین رفتیم کمپ که زیاد هم دور نباشه خیلی هم خوش گذشت شما هم اون روز خیلی آروم بودی...

فعلا تا آپ بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد مانی
18 فروردین 91 18:14
سلام مامان
انشالله که نی نی سالم و سرحال به دنیا بیاد( چیزی به پایان انتظار باقی نمانده)
به ما سر بزنید و شادمان کنید.


ممنون عزیزم...
هدیه
23 فروردین 91 19:16
باهات قهرم مامان خانم، اگه باهات حرف زدم، میای اینجا رو آپ میکنی اما یه پیغام توی یاهو نمیذاری واقعا که منو بگو که چه قدر نگرانت شدم


به خدا ببخشید هدیه جونم ):
مامان محمدرضا
24 فروردین 91 19:44
سلام . مرسی از این همه لطف
حال دوتامون خوبه .
نوشتم توی وبلاگ



مرسی از خبرت عزیزم (:
انشالله همیشه سلامتی باشین
مامان محمدرضا
25 فروردین 91 18:16
من مشهد زندگی می کنم دکترم خانم معصومه متقی بله . از روش بی حسی استفاده می کنم احتمالا هم اپیدورال
مامان محمدرضا
26 فروردین 91 11:00
چه خوب . پس یه دوست مشهدی هم پیدا کردم . می خواستم برم آریا . هم تمیزتره . هم خیلی خلوته ولی دکتر فعلا نوشت سینا . هفته ی دیگه که سی و هفت رو رد کردم میدم عوضش کنه . سینا هم شلوغه هم کثیف هم خیلی گرونه . طبیعی 700 تومن با بیمه
ثریا
27 فروردین 91 8:24
سلام اتفاقامن بیمارستانی بهتر وتمیزتر ازسینا ندیدم