حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

نوروز 92

1392/1/7 0:17
نویسنده : مامانی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامان عیدت مبارک

انشالله امسال سال خوبی برای ما و دوستان عزیزمون باشه...

یادش به خیر پارسال تو شکم مامانی بودی و امسال پیشمون هستی.سال 91 برای ما سال خیلی خوبی بود چون بزرگترین اتفاق زندگیمون رخ داد هرچه قدر خداروشکر کنم بازم کمه...

سال تحویل روز چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ ساعت 14:31 بود

امسال چون مادرجون و عمه زهرا رفته بودن مسافرت( منم دوست داشتم بریم ولی خوب با بچه کوچیک خیلی سخته ) ما هم سال تحویل خونه آقاجون بودیم خیلی خوش گذشت همه جمع بودیم اولین باری بود که بعد از ازدواجمون خونه آقاجون بودیم

شما سر سال تحویل خوابیده بودی و بابا اصرار که شما رو بیدار کنم ولی دلم نیومد اذیت شی مبادا تا آخر سال بخوابی خنده

امسال واقعا جای بابا یحیی خالی بود خدا بیامرزدشون...خیلی عیدی دادن براش مهم بود و دوست داشت نشد که بهت عیدی بده

به دلیل نداشتن وقت و حوصله همون سفره پارسالی رو با کمی تغییر انداختم همینم شما 2 بار خرابش کردی وروجک

چند روزه پسر مامانم بای بای کردن و دس دسی رو یاد گرفتی خیلی بانمک این کارو انجام میدی

اینم خونه آقاجون نمیزاشتی عکس بگیریم همش لبات رو جمع میکردی ههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

راز(مرضیه)
13 فروردین 92 12:29
سلام عزیزم خوبی؟چه خبر؟دلم برات تنگ شده بود.ماشالله حسام چه بزرگ شده.خدا برات نگهش داره.بوس.به منم سر بزن
گل پسری
17 فروردین 92 22:17
سلااااااااااااااام
سال نو مبارررررررررک
امیدوارم سالی سرشار از خوبی و خوشی داشته باشین...
ی عالمه بوس واسه حسامی و مامانش
راستی ممنون واسه یاداوری اشتباه عنوان پستم هههههههههههههه
چ حواس پرتیم من هنوز توی پارسال موندم ههههه


قربونت برم عزیزم
افسانه
11 اردیبهشت 92 12:51
اوخ قربون گريه اش.هميشه شاد باشه ايشالله.عزيزم من لينكت كردم خوشحال ميشم لينك كنيد.