حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

پسرکم اومد ..

1391/6/2 16:09
نویسنده : مامانی
3,216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان مرسی از نظراتتون

حسام من روز یکشنبه 18 تیر ساعت ١٥و ٣٩دقیقه با وزن ٣٦٠٠ و قد ٥١ و دور سر ٣٤سانت در بیمارستان بنت الهدی مشهد با زایمان طبیعی تو 39 هفته و 2روز دنیا اومد (:

اینم اولین عکس آقا حسام تو بیمارستان

خدایا شکرت ..........

خدایا به خاطر همه ی نعمتهایی که بهمون دادی شکرت ممنونم ازت که حس زیبای مادر شدن رو تجربه کردم....

پسرم منو بابایی عاشقتیممممممممم

ببخشید دیر آپ کردم پسرم زردی گرفته بود دوروز بیمارستان بستری بود خداروشکر الان بهتره

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان دخملی
25 تیر 91 12:52
سلام خوش اومدی عزیزم قدم نو رسیده مبارک
مامانی
25 تیر 91 13:52
مبارکه چشمت روشن عزیزم
الهام
26 تیر 91 21:54
عزیزم خیلی مبارک باشه چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه
الهام
26 تیر 91 21:56
من هی نظر میدم ثبت نمیشه ارور میده

قدم نو رسیدت مبارک
خیلی خوشمله گل پسریت
خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم
ضحی
27 تیر 91 7:15
ماشا...هزار ماشا... مبارک باشه انشاا... همیشه سالم وصالح و سعادتمند باشه زیر سایه پدر ومادر
ندا
27 تیر 91 18:58
ای جونممم حسام عزیزممم ماشالله ماشالله خیلیی نا زو خواستنیه فداش بشمم من بوسسسسسسسس عزیز خالههه
نونا
27 تیر 91 23:50
هزار ماشاالله خدا برات نگه دارتش فرزانه جونم کپی برابر اصل زاییدی مادرخیلی نانازه بگردمش قدمش مبارک باشه بفشارش از طرفه من
Mumy
28 تیر 91 9:07
ووووش مبارکههههه چه نازه ماشالاااااا
(مامان حسین!)ati
28 تیر 91 19:40
عزیز دلم خوشاومدی پسرک ناززززز
نایسل
29 تیر 91 21:40
وای عزیزززززززززززززززز دلم الهی فداش بشمم من مبارکهههه خوش قدم باشه چشتتت روشن عزییززززز دلممم الهی بگردمش چقدر با مزه و نازه اخیییییییییییییییییییییییییی از طرف من خیلی ببوسششش خیلی خوشحال شدم عزیززم بببخشید دیر اومدمم