حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته ی 35 (:

1391/3/14 18:54
نویسنده : مامانی
504 بازدید
اشتراک گذاری

خوب به سلامتی رسیدیم هفته 35 خیلی خوشحالم اصلا باورم نمیشه فقط 5 هفته ی دیگه مونده چه قدر سریع گذشت انگار همین دیروز بود فهمیدم تو توی دلمی اون موقع میگفتم چه راه طولانی در پیش دارم ولی نمیدونستم به این زودی گذشت و من یه عالمه کار ناتموم دارم که دوست دارم قبل از اینکه تو بیای همه رو انجام بدم وروجک من انشالله برسم به همشون

جمعه خونه ی مامانی بودیم یه جشن کوچولوی سیسمونی هم گرفتیم که انشالله وسایلتو بیاریم خونه عکس میگیرم میزارم برات یادگاری بمونه (: خیلی خوش گذشت بهمون همه به من و بابایی میگفتن پدرو مادر داماد ههههههههزبان

انشالله دومادیتو ببینیم جیگرم نیشخندقلب

امروز هم از صبح داشتم خونه رو مرتب میکردیم و وسایلارو جابه جا کردیم با بابایی که جا برای وسایلای پسری هم باشه (:

تو این هفته ها تقریبا کامل میشی عزیزم و از این به بعد وزن اضافه میکنی (: حواست باشه خیلی نخوری ها هههههه

اینم عکس سه نفرمون خنده منو بابایی و پسر طلا (:

.

.

.

.

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)