حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 10

1390/11/8 4:14
نویسنده : مامانی
405 بازدید
اشتراک گذاری

الهی قلبونت برم من عزیزه دلم وارد هفته دهم شدی مبارک باشه داری بزرگتر میشی فسقلی من ببین این هفته چه شکلی میشی..........

 

 

 

الان اندازه یه خرما هستی وروجک من .....انشالله زودی رشد کنی و صحیح و سالم بیای پیشمون منم که این هفته فقط در حال استراحت کردن بودم تا تو هم خوب استراحت کنی و قوی بشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ندا
24 آذر 90 0:30
جوننننننن فدای نینی جونی بشم من که اندازه خرما شده بوسس


قربون خاله های نازنینم برم من..........بووووووووووس
shima
24 آذر 90 0:33
سلام مامان فری خرما کوچولوتا بده به من با چاییم بخورمش ههههههههههه


خاله شیما میخوای منو بخوری گریهههههه
انشالله خرما کوچولوی خودت میاد با اون بخور هههههههه
shima
24 آذر 90 1:02
قلبون خرما کوچولو بلم که ترسیده هههههه خاله اگه نی نیه منو دیدی گوششو بگیر بهش بگو لج بازی نکنه زودی بیاد تو دلم باشهههههههه ؟؟؟؟؟؟؟


چشم خاله جون ولی فعلا یکم باهام بازی میکنیم بازی مون که تموم شد میفرستمش بیاد برا مامانش بوووووووووووس میفرسته میگه مامان جونم نگران نباش زودی میام قربونت بلم

مامان محمدجواد
24 آذر 90 12:17
eeeeeeeeee
مثل اینکه خاله جونش از همه دیرتر رسیده .
منم که از خدامه اذیتم کنه . پسرم از دیروز ظهر خیلی کمتر تکون خورده . باز نگرانشم


الهی قربونش برم مامانش زیاد نگران نباش باهاش صحبت کن داره خودشو لوس میکنه
مامان محمدجواد
25 آذر 90 18:01
سلام سلام صدتا سلام .
آره چه جورم داشت خودشو لوس می کرد . بیا قضیشو بخون


دیدی گفتم..........
مامان محمدجواد
30 آذر 90 11:12
سلام خاله جون محمدجواد.
دیدی پسرم رفته توی هفته ی نوزده . من که هنوز باورم نمیشه . انگار همین دیروز بود مثل وروجک شما تو هفته ی دهم بود . عمر ماست دیگه ... مثل برق می گذره

سلام عزیزم بله دیگه چشم به هم بزاری تو بغلته.....قربونشون برم کاش زودی بگذره و صحیح و سالم بغلشون کنیممممممممم
ati
4 دی 90 20:06
وای جیگر این نینی خوشگل!!!
با نینی ما همسنه..........
دوستای خوبی برای هم میشن........
خدا هر دوشونو حفظ کنه


مرسی آتی جون چه خوب یه هم سن داره بجه ام بوووووووووس
راز
10 دی 90 13:17
سلام عزیزم
قربون لیمو گوچولوت برم
بوس بوس


انشالله لیموی خودت عزیزم......