حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 12

1390/11/8 4:08
نویسنده : مامانی
523 بازدید
اشتراک گذاری

 

قلبون نی نی گلم برم عزیزم اومدم بگم یکی دیگه از خاله های نی نی سایتی نی نی اومده تو دلش خیلی خوشحال شدم..........انشالله همشون مامان میشن به زودی

گل من شما امروز رفتی تو هفته 12 داری روز به روز بزرگتر میشی خداروشکر حال منم خیل یبهتر شده از قبل دارم حال میکنم باهات شکمم یکم بزرگتر شده هههه

پسر خاله هم تا ١ هفته ی دیگه میاد پیشمون دعا کن صحیح و سالم دنیا بیاد

الان وزنت 15گرم و قدت هم 5 سانته اندازه یه لیمو ترش هستی هههههه قربونت برم زودی بزرگ میشی میای پیشم ......

عکس الانتم نگاه کن ببین بزرگتر شدی از هفته های پیش....

 

 

هر کی منو میبینه حالتو میپرسه و میگه چقدرش شده این کوچولو......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
5 دی 90 0:16
سلاااام عزیز دل خاله بوسسسسسسسس
منم خیلی خوشحال شدم عزیزممم



قربون خاله ی خشگلم برم من بوووووووووووس
سمانه
5 دی 90 0:38
سلام مامانی. تبریک میگم.
ایشاللا نینیت سالم و صالح باشه و زندگیتون رو شیرینتر کنه.
منم هفته 26 هستم و در انتظار نینی.
به ما سر بزنید.


قربون دخملمون برم من........خوشحال شدم به وبم سر زدی عزیزم
انشالله دخملی صحیح و سالم بیاد تو بغلت
مهسا
10 دی 90 16:36
ای جااانم الهی خاله قربونه این لیمو ترشه خوشمزه بشه
راز
11 دی 90 14:20
من که دیگه بهت سر نمیزنم
اصلا نظرات منو نخوندی...


به خدا میخونمممممم خیل یهم خوشحال میشم برام نظر میزاری قربونت برم من.....