حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

از پوشک گرفتن

1393/6/31 11:26
نویسنده : مامانی
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چند وقت همش نگران از پوشک گرفتنت بودم که دیر بشه یا زود باشه نمیدونستم چیکار کنم یه عده میگفتن بزار بزرگتر شه یه عده میگفتن ممکنه دیر بشه و ...

خلاصه با کلی ترس و استرس از سخت بودن و اذیت شدن شروع کردم یه 10 روی بعد از جشنت تقریبا 2سال و 1ماهگی میشد که بدون هیچ آموزش قبلی  از همون روز کتاب من که تاج سرم لگن دارم رو برات میخوندم و قصه هایی در این رابطه برات میخوندم کتاب رو خیلی دوست داری میگی کتاب جیش...

خداروشکر خیلی خوب بودی و یاد گرفتی و خونه رو زیاد کثیف نکردی فکر کنم 5دفعه شد که تو شلوارت جیش کردی

همزمان شب هم دیگه پوشکت نکردم و شما تا صبح خشک بودی

خلاصه خیلی پسر خوبی بودی و همکاری کردی الان که تقریبا 1ماه شده قشنگ میگی و خبر میدی ولی یکم جیشت رو نگه میداری

قربونت برم که مامان رو اذیت نکردیبوس

از حرف زدنت بگم که بعد از 2سالگی به طرز شگفت انگیزی حرف زدنت عالی شد یعنی میتونی همه کلمات رو بگی هر چی میگیم مثل طوطی تکرار میکنی و منظورت رو قشنگ میرسونی فدات شم محبت

اسم همه اعضای خانواده از بچه و بزرگ رو قشنگ میگی و میشناسی

عاشق گوشی بابا هستی یعنی وقتی دستت بیفته دیگه تا شارژش تموم نکنی ول کن نیستی بی حوصله

پسندها (1)

نظرات (0)