حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 13

1390/12/17 12:13
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان...خوبی جیگلم...وووووووی نمیدونی چقدر خسته ام لبخند دوشب خونه ی عزیز جون خوابیدم اگه گفتی واسه چی.؟؟؟؟؟؟؟؟

آخه پسر خاله ات اومده روز چهارشنبه بعد از ظهر 7 دی دنیا اومد نمیدونی چقدر بانمکه من که خیلی بهش وابسته شدم اسمش رو گذاشتن سبحان منم برای کمک بهشون 2 شب پیششون موندم الان اومدم خونه راستی این لباس خشگل رو هم دیدم خوشم اومد برا سبحان کوچولو خریدم....انشالله لباسای خودتو برم بخرم جیگیلی

 

هفته 12 هم تموم شد بهسلامتی وارد هفته 13 شدی عزیزم ...آخر این هفته 3 ماه تموم میشه و 6 ماه دیگه میمونه انشالله به زودی این مدت هم میگذره و میای بغلم ما که خیلی منتظرتیم بابایی هم لحظه شماری میکنه تموم شه .....خیلی دوست داریممم

اینم عکس 13 هفتگی....این هفته 30 گرم میشی و قدت هم میشه 7.5سانتي متر..ببین چه خشگل شدی نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

niki
11 دی 90 19:14
مبارک باشه عزیزم خاله شدی ایشالا برای خودت گلم


مرسی نیکی جونم...
انشالله شما هم منو خاله کنی زودی....
هديه
12 دی 90 18:47
سلام عزيز دل خاله، خوبييييييي؟
ايشالا زودي اين 6 ماه ديگه هم تموم بشه و ما روي ماهت رو ببينيم ني ني خوشگله ماماني رو اذيت نكنيا


الهی قلبون خاله هدیه خودم بشم من.....
چشم خاله جون مامانی رو اذیت نمیکنم.میسی اومدی به وبم بوووووووووووس
ati
16 دی 90 20:45
آخ قربون این وروجک بشم ممممن...

میگذره عزیزم...به یه چشم به هم زدن!!!


سلام عاطی عزیزم ...خوبی؟
مرسی بهمون سر زدی مارو قابل دونستی خیلی خوشحال شدم قربونت برم بوووووووس
niki
18 دی 90 12:52
فرزانه جون برات قیمت کردم دستگاه a 120 هزار تومان و b 150 هزار تومان که صدای ضربان را میشنوی و در دستگاه b تعداد ضرباین راهم نشان میده و بعد ها هم برای شنیدن صدای قلب کاربرد داره اگه خواستی بگو تلفنشو بهت بدم مواظب خودت و نینی گلت باش عشقم


مرسی نیکی جونم بوووووووووووس عاشقتم
تلنگر
23 دی 90 18:24
سسسسسسسسسسسلام فرشته کوچولو.خوفی؟چه خفر؟مامانی رو اذیت نکن.مراقب خودت باش فسقلی راستی می خوام لینکت کنم با چه اسمی لینکت کنم ؟خوشحال میشم به وبم یه سری بزنی عزیزم.خدا پشتو پناهت.


سلام خاله جون خوبم مامانم خیلی اذیت میکنم (:
منو با نام وروجک ما لینک کنید منم شمارو لینک میکنم بازم ممنون
فاطی
2 بهمن 90 2:09
سلام مامانی.خوبی؟؟نی نی کوچولو اذیتت نمیکنه که فداش شم؟برا منم دعا کن از این تنهایی دربیام.
در ضمن من میرم ادرس وبلاگتو توی وبلاگ خودم بزارم.در واقع بلینکمت.


سلام فاطی جون...مرسی دیگه اذیتاش رو کرده (:
انشالله خدا یه نی نی ناز بهت میده و میای خوشحالمون میکنی قربونت برم...
منم لینکتون میکنم
هديه
4 بهمن 90 11:18
مامان سارا كجائي؟؟؟؟؟؟

دلمون براي خودتون و ني نيتون تنگ شده دختر، نكنه توي زلزله مشهد خدائي نكرده مفقود الاثر شدي؟؟؟؟؟


به به عجب خاله ای!!!!!!!!
ما رو شهید هم کرد........
مهربون
6 بهمن 90 15:26
باسلام براي خودتون و نيني تون وهمه نيني ها از
خداوند ارزوي سلامتي دارم و برايتون دعا خواهم كرد واز خدا ميخام هركه ارزوي نيني دارشدن رو داره بهش بده


مرسی مهربون جونی....
انشالله
بهـــــــــــــار
6 بهمن 90 23:04
وب باحالی داری
تولد خواهر زادتم مبارک
تبادل لینک؟؟؟؟؟؟


خواهش میکنم عزیزم من شما رو لینک کردم...