حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

هفته 18 وروجک

1390/12/17 12:13
نویسنده : مامانی
1,384 بازدید
اشتراک گذاری

به به هفته 18 هم رسید و وروجک ما  ماهه شد به سلامتی قلبون قدت برم من..

امروز 17 بهمن بود و یه روز خیلی خوب و به یادموندنی برای منو بابایی بودهورا...اگه گفتی چرا؟؟؟؟؟؟

امروز صبح من و بابایی رفتیم سونو ووووووووی خودت که بودی دیگه ههههههه خیلی حس خوبی بود برای اولین بار دیدمت عزیزم و صدای قلب خشملتو شنیدم ووووووی که چه قدر خوشحال بودم و هزار بار خداروشکر کردم که خدا تو رو به ما داده جیگلم راستی دکتر جنسیتت رو احتمالی گفت اگه گفتی چی؟ خواب

گفت شما احتمالا یه آق پسر شیطونی  چون خیلی دستای کوچولوتو تکون میدادی عزیزه دلم

اینم اولین عکس شما...قلب

شب هم رفتیم دکتر تا وضیعت مامان رو چک کنه که گفت خداروشکر همه چی روبه راهه و یه بار دیگه صدای قلبش شما رو شنیدیم و بابایی گفت چه قدر صداش ورزشکاریه هههههه به بابایی رفتی دیگهماچ

بعدشم رفتیم بازار تا برای مامانی لباس لباس بخریم تا شما راحت باشی بعدشم بابایی برای شما یه لباس گرفت نگاه کن ...دستت بابایی درد نکنه امروز خیلی زحمت کشید تازه شام هم مهمونمون کردچشمک

 

فرشته کوچولوی من مواظب خودت باش حسابی هم استراحت کن ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

نایسل
17 بهمن 90 23:30
ای جونم عزیز دلم
همه مطالبتو از روز اولی که نوشتی خوندم
آخی
خوش به حالت دعا کن منم بتونم این لحظه هارو حس کنم خیلی نگرانم
مراقب خودتو نی نی نازت باش عزیزم



قربونت بشم نایسل جونم
انشالله شما هم به زودی نی نی نازت رو بغا میکنی عزیزم
ممنون به ما سر زدی
هديه
18 بهمن 90 13:36
اي جانم، چه كوچولوئي تو نازي، آقا پسر داري ميشي سارا خانم


میسی خاله هدیه هنرمندم بوووووووووووس
نایسل
18 بهمن 90 16:00
فدات شم
ایشالا دعا کن
من دوس دارم صدای قلبشو بشنوم
مراقب نی نی و خودت ب اش
مهربون


قربونت بشم انشالله که میشنوی عزیزم توکلت به خدا باشه
مرسی بهمون سر میزنی گلم...
شما هم مواظب خودتون باشین خاله جون...بووووووووس
نایسل
19 بهمن 90 11:56
فدات شم میسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نایسل
19 بهمن 90 11:56
راستی لباسش خیلی نازهههههههههههههههههههه


مرسی عزیزم چشات خوشگل میبینه بووووووووس
بهـــــــــــــار
19 بهمن 90 23:18
مبارکش باشههههههههههههه الهی خیلی قشنگه
الهام
21 بهمن 90 21:54
ایشالله به سلاامتی و دل خوش بزرگ و بزرگ تر شه
مراقب خودتون باشید
دوست دارم


سلام خاله الهام خوبی؟
من نمیدونم شما کدوم خاله هستی خاله الهام نی نی سایت یا خاله الهام ژله ای (:
مرسی بهم سر زدی عزیزم بوووووووووووس
مامان دخملی
23 بهمن 90 19:06
سلام عزیزم
جالبه من و شما 2 روز نی نی نازامون باهم فرق دارن یه فرق دیگه هم دارن شما گل پسر داری من دخملی
به من و دختری هم سر بزن


قربونت برم عزیزم لطف کردی سر زدی خوشبختم از آشناییتون (:
بهـــــــــــــار
25 بهمن 90 23:40
**********

__ _█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█

****************
ولینتاین مبارک


مرسی بهار جونممممم بووووووووووس