حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

سلامممممممممممممم

1390/12/17 12:14
نویسنده : مامانی
2,658 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلاممممممم

من 3روزه که فهمیدم دارم مامان میشم دیشب هم جواب آزمایشم رو گرفتم که مثبت بود

یعنی صبح روز 15 آبان بی بی چک مثبت شد و 17 آبان هم رفتم آز دادم که بتام 100 بود و مسئول آزمایشگاه گفت مبارکه شما باردارید..........

خیلی خیلی خوشحال شدیممممممممممممم    

خدایا شکرتتتتتتتتتتتتت

 

 

  ووووووووووای نمیدونی وقتی بی بی چک مثبت شد چقدر شوکه شده بودم دقیقا روز عرفه بود که خدا  بهترین و زیباترین عیدی رو به من و بابایی داد .....نمیدونستم چیکار کنم زودی اومدم به بابایی گفتم اونم اومد بغلم کرد هیچ کدوم باور نمیکردیم به این زودی مامان و بابا بشیم خدایا خیلی ممنونم ازت

........بعدش با خاله و مامانیم رفتیم حرم ولی بهشون هیچی نگفتم تا بعد آزمایش که خیالم راحت شه موقع دعای عرفه همش اشک شوق میریختم و واسه همه ی اونایی که منتظر نی نی هستن دعا میکردم ....همون روز از خوشحالی رفتم از بی بی چک که مثبت شده بود عکس گرفتم وقتی از دعا برگشتیم رفتم تو نی نی سایت و اولین کسانی که این خبر رو فهمیدن خاله های نی نی سایتی بودن که کلی خوشحال شدن و تبریک گفتن قربونشون برم انشالله اونا هم زودی مامان بشن

اینم بی بی چک .....

 


ღ♥ღخدايا به داده هايت شکر . به نداده هايت شکر . به گرفته هايت شکر .
چون داده هايت نعمت . نداده هايت حکمت . وگرفته هايت امتحان است.ღ♥ღ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بیتا
18 آبان 90 22:15
مادر شدنت مبارک عزیزم


خیلی ممنون عزیزم
مامان بیتا
18 آبان 90 22:15
دوستان عزیز سلام منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. هیچ شادی نیست اندر این جهان /برتر از دیدار روی دوستان جت رو ........هدیه خلاقیت
مامان پارسا جون
18 آبان 90 23:40
سلام مبارک باشه
ندا
27 آبان 90 0:56
مبارک باشه عزیزمممم