حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

چهارشنبه 16 آذر....

1390/9/16 16:24
نویسنده : مامانی
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی من........خوبی عزیزم قلبماچ

ببخشید دیر به دیر میام عزیزم حال مامانی اصلا این روزا خوب نیست حالت تهوع شدید دارم زیاد نمیتونم بیام

دیروز عاشورا بود و ما رفتیم خونه ی مامان برزگ من مراسمشون خیلی خوب بود .........انشالله سال دیگه با هم میریم عزاداری امام حسین....

راستی امروز مامانی آزمون توشهری آموزش رانندگی داشت که قبول شدم خداروشکر بابایی خیلی خوشحال شد

شما هم که داری بزرگتر میشی امروز 2 ماهت کامل شد و به خاله ها و .....هم گفتم دیروز خیلی خوشحال شدن و تبریک گفتن......

الان شما 8 هفته و 4 روز هستی قربونت برم فدات شم..........مواظب خودت باش

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محمدجواد
16 آذر 90 17:30
شما هم حسابی مراقب خودت باش . هنوز 5 هفته ی پر خطر دیگه رو پیش رو داری . سعی کن به زیاد بخوری . هیچ قرص مسکن و آسپرینی هم مصرف نکن . به امید خدا و امام حسین بچه ی سالم و صالحی به دنیا بیاری
قران رو فراموش نکنی


سلام...مرسی عزیزم
قربونت برم چقدر با پیامت آروم شدم ........
مامان محمدجواد
19 آذر 90 10:18
سلام . خوبی؟؟؟؟؟؟ نی نی تون چطوره؟ حتما خوب خوبه .
چون این چیزها رو گذروندم می گم . من با اینکه سه شنبه وارد ماه پنجم بارداری میشم بازم استرس دارم . می گم نکنه یه وقت قلبش نزنه . این مامانها همیشه جوش و غصه دارن واسه خوردن نه؟؟


سلام عزیزم .......مرسی خوبه
به سلامتی شما دیگه نگران نباش به این چیزا فکر نکن به سلامتیش فکر کن که زودی بزرگ شه بیاد بغلت قربونش برم

مامان محمدجواد
20 آذر 90 18:25
سلام سلام .

خیلی خوشحالم که پسرم یه خاله ی مهربون مثل شما داره .
من که خواهر ندارم


الهی قربون محمد جوادم برم........باعث افتخاره خواهری مثل شما داشته باشم عزیزم

مامان محمدجواد
20 آذر 90 18:26
راستی قربونش بشم که امروز 9 هفتش تموووووم شد.
مبارکه


مرسی خاله جونم بوووووووووس