حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

امروز.....

1390/9/4 14:53
نویسنده : مامانی
416 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام قلبونت بلم من............

این چند روز خیلی حالم بده و تا بلند میشم حالت تهوع میگریم ..یا همش خوابم.خوابم خیلی زیاد شده

صبح رفتم تا آموزشگاه خیلی سرد بود همش نگرانت بودم سرما نخوری چون من همش میلرزیدم

بعدشم رفتم جواب آزمایشا رو بردم که دکتر ببینه و گفت همه چی خوبه خداروشکر.....

راستی شما یه پسر خاله هم تو راه داری که تا 1 ماه دیگه میاد ....پس وقتی میای یه همبازی هم داری که باهاش بازی کنی......

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نینی طلا
3 آذر 90 13:19
سلام مامانی.براتون روزای خوشی رو آرزومنم انشاالله تا چشم به هم بزنید نینیتون تو بغلتونه


مرسی عزیزم انشالله شما هم زودی نی نی تون رو بغل کنین .....
ممنون به وبمون سر زدید