حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

وروجک مامان

1390/8/24 2:30
نویسنده : مامانی
447 بازدید
اشتراک گذاری

سلامممممممممممم

خوش اومدی عزیزم.........

 امروز 5 هفته و 2 روز که توی دلم هستی قلبونت برم منننننن دارم لحظه شماری میکنم که هفته 8 بشه من برم سونو توروببینم.......

بابایی که خیلی خوشحاله خیلی هوامو داره برات بوووووووووووووووس میفرسته

هردومون منتظریم تا توروببینیم عزیزم

 

 

بدو زودی بیا پیشمون عزیزدلم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سحر مامان آراد
23 آبان 90 12:42
سلام عزیزم الان که وبتون رو خوندم یاد روزای اول خودم افتادم خیلی حس خوبیه ایشالا به سلامتی روی ماهشو ببینی
مریم مامان برسام
23 آبان 90 14:45
جیگرتو نخود کوچولو خدا ایشالله تو رو سالم به زندگی مامان و بابات هدیه بده و با قدمت واسشون خیر و خوشی بیاری خاله


مرسی خاله مریم جونم بووووووووووووووس