حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

23 ماهگی عشقم♥♥♥♥

1393/4/2 3:04
نویسنده : مامانی
776 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان الهی فدات بشممحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

23ماهگیت مبارک عزیزم وارد ماه 24 شدی و داری به روزای تولدت یکی از بهترین روزای زندگیمون نزدیک میشیم بوس

مردی شدی برا خودت آقاتر شدی فهمیده تر ....یه عالمه کلمه جدید یاد گرفتی که آخر این پست بعدی میزارم یادم بمونه

تقریبا هرروز 3تا کلمه جدید میگی فدات شم پیشرفتت عالی بوده با بابایی مسابقه داریم مثلا هرروز من باید کلمه یاد بدم همین طور بابایی کلی ذوق میکنیم کلمه هارو به زبون خودت میگی و ما دلمون ضعف میره برات به خدا دوست دارم گاز بزنم که همین کارم میکنم الهی قربونت بشم شما بعضی موقع ها دردت میاد خو چیکار کنم خودتو شیرین میکنی

فلش کارتها رو خیلی دوست داری همش میگی برام بگین

این روزا دیونمون میکنی با این پرسش این شیه؟(این چیه؟) فکر کنم روزی 1000بار از من میپرسی و 1000بار هم از بابات خود هم میدونی داری مسخرمون میکنی یه چیزو چند بار میگی و خودت هم میخندی و خسته نمیشی از این سوال جواب که میدیم سعی میکنی تکرارش کنی

خداروشکر غذا خوردنت بعد از شیر گرفتنت عالی شده دیگه حرص نمیخورم دوست داری خودت بخوری اول یاد نداشتی الان دیگه خیلی ماهر شدی وقتی میبینم این قدر بزرگ شدی کاراتو خودت انجام میدی گریم میگیره بغض میکنم دلم تنگ میشه برا اینکه غذا دهنت بزارم تو بغلم بخوابی شیر بخوری و....

روز مرد هم که گذشت وقت نشد آپ کنم با خجالت فراووون تبریک میگم به گل پسرم و همسر گرامی خیلی خوش گذشت مثل پارسال جمع شدیم خونه عزیز یه کیک هم سفارش دادیم و آقایون رو سورپرایز کردیم برا شما هم هدیه گرفتم بودم بدی به بابایی فیلم هم گرفتم ازت بابا میخواست بخورتت ای جوووووووووووونم

اینجا هم در حال خرابکاری دوباره دیگه یه رژ سالم ندارمگریه

اینجا تازه کچلت کرده بودیمخندونک

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ارمیتا
18 تیر 93 10:21
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.