حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

10ماهگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

1392/2/19 14:44
نویسنده : مامانی
569 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان 10 ماهه شدنت مبارکقلب

گل مامان چه قدر روزا زود داره میگذره دوماهه دیگه میشه 1 سال ما که تو رو داریم خدایااااااااااشکرت

دیروز وقتی شما خوابیدی منو بابایی داشتیم خاطرات 1 سال قبل رو مرور میکردیم از وقتی توی دلم بودی تا الان اصلا باورمون نمیشد عکساتو نگاه میکردیم و حسرت میخوردیم .... دلمون تنگ شد برا وقتی کوچولوتر بودی کاش زمان این قدر تند نمیگذشت

هر روز صبح وقتی بیدار میشی و دیگه خوابت نمیاد میای منو بیدار میکنی این قدر از سروکول من بالا میری و بازی میکنی وقهقه میزنی که دیگه دلم نمیاد چشامو ببندمو بخوابم تا من بیدار نشم از کنارم اون طرف تر نمیری وروجک شبا هم همین طور این قدر بازی میکنی با من تا خسته میشی و خوابت میبره

همین دیشب ساعت 4 صبح شما بیدار شدی و دلت بازی میخواستابله

کلمه نَه و دَه و تیس (جیز )رو یاد گرفتی و همش تکرار میکنیبغل

٤ دست و پا هم یاد گرفتی ولی هنوز سرعتت زیاد نیست چشمک

برات دوتا جوجه و دوتا اردک گرفتیم از بس علاقه داشتی به کبوترا البته الان اذیتشون میکنی بیچاره ها رو از نوک اردکا میگیری و بلندشون مکنی تو هوا و پرت میکنی ابرو

 

مدل جدید شیر و خوردن و خوابیدن..

دالم میرم بیرون میخوام جورابامو خودم بپوشم

عاشق بستنی ام از نوع قیفی خوشمزه

قلبعاشقتم حسامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره
20 اردیبهشت 92 18:24
سلام عزيزم...
وااااي چه ناز شده ماشالله...دلم براي عكساش تنگيده بود....10 ماهه شدنت مبارك عزيزم...با دندونا چي كاارا ميكني؟آخي حتما كلي اذيت ميشي...ايشالله همشون به سلامتي بيان بيرون...مرسي دوست خوبم كه سر زدي...حتما آپ ميكنم وبش رو و خبر ميدوم...باش

قربونت عزیزم ببوس محمد ساجدم رو...
زهره
25 اردیبهشت 92 4:18
نظر قبلي ميخواستم بنويسم باي نوشتم باش...ببخشيد...ما آپيم
افسانه(مامان ادريان)
28 خرداد 92 8:59
قربون خنده هاش.هميشه بخندي عزيز نازم
afiii
6 تیر 92 17:30
سلام واقعا تعجب کرﺩم شما خونه حمیﺩه جون رفتییییییین، آخه من زن ﺩایی حمیﺩه ام جالب بوﺩ

سلام
خوش اومدین به وب ما
چه جالب....
خوشحال شدم از آشناییتون