حسامحسام، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

ღ♥وروجک مـــــــــــــــــــــــــــــــــا♥ღ

دندون دوم و سوم

1392/2/4 23:55
نویسنده : مامانی
747 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دوروزه دوتا دندون خشگل تو دهنت جوونه زده قربونت برم ....فدات بشم که این قدر اذیت میشی کاش درداش برا من بود خیلی تب میکردی تا بلاخره دراومدن

چند روزه سرما هم خوردی امروز یکم بهتر بودی خداروشکر نمیدونم تو این هوای گرم بازم سرما میخوری ):

هرروز باهات تمرین راه رفتن میکنم خیلی خوشت میاد و همش میخندی خیلی دوست داری بازی کردن رو بابایی بغلت میکنه و فوتبال بازی میکنی قهقهه میزنی

منم میشونمت و خودم با توپ بازی میکنم همین جوری نگام میکنی و ذوق میزنی تشویق میکنی

دالی بازی میکنم باهات میرم تو آشپزخونه از پشت پرده کرکره ای هر دفعه از یه جا میام بیرون زودی پیدام میکنی با اون چشای منتظر و خشگل خوشحال میشی و ذوق میکنی..

کلمه ده رو یاد گرفتی همش انگشتت رو به حالت اشاره میگیری و میگی ده..

دس دسی و بای بای یاد گرفتی

عاشق آشپزخونه ای و میز تی وی همش از مبل میگیری و میری سمت میز و همون جور اگه کاریت نداشته باشیم تا 1 ساعتم میمونی ایستاده خوب قلبونت بلم خسته میشی پای کوچولوت درد میگیره

همش جای انگشتات میمونه رو میز و تی وی

عاشق بیرون رفتنی خرید ،گردش و ....اصلا صدات درنمیاد فقط نگاه میکنی مثل خودمی

یه سفر دوروزه هم رفتیم کاشمر نمیدونم چت بود تو ماشین بند نمیشدیافسوس

الهی قربون اون بغضت بشم من مامان...

به به حموممممممممم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سرزمین شاد
5 اردیبهشت 92 0:53
برای جشن ها و میهمانی هایتان به دنبال ایده هایی خاص هستید؟ از سرزمین شاد دیدن فرمایید...
راز(مرضیه)
7 اردیبهشت 92 14:19
سلام عزیزم.چطوری؟قربون حسام خوشمله برم.دخمله ما فاطمه کوچولو انشاله 5 شنبه به دنیا میاد.یادت نره به دوستای جون جونی بگو.اگه تونستم قبلش میام کلوب.برامون دعا کنین.من به یاد همه هستم و مخصوصا برای همه مامانای منتظر دعا میکنم.بوس بوس
سمیرا
10 اردیبهشت 92 13:47
زنان ؛ قبل از مادر شدن، پری و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشته می شوند .

فرشته ی مهربان و فداکار روزت مبارک


هدیه
15 اردیبهشت 92 15:59
سلااااااامممممم خاله جون چه قدر بزرگ شدی ماشالا من که نمیتونم بیام مامانتم یه خبری از خودش نمیده، یه حالی نمیپرسه


سلام بی معرفت کجایی که نمیتونی سر بزنی
این قدر پی ام گذاشتم واست باز خودت خاله شدی مارو یادت رفته ههههههههه
افسانه مامان ادريان
17 اردیبهشت 92 12:04
دندوناي حسام كوچولو مبارك.دندوناي بعدي دردش كمتره عزيزم.نگران نباش